manikeneko666 Sessiz_oyuncu vallahi bulsam beslerdim , çok severim çocukluğum yarasa izlemekle geçti İstanbul’da çok yarasa yok geceleri çıkardı sadece bir kere gündüz yolu düşmüştü mahallemize o zaman detaylı incelemiştim 😄
Sessiz_oyuncu manikeneko666 yani gerçekten bravo sana. Kelebek görünce ödü bokuna karışan ben yarasayla yaşasam ahirete yolculuğum başlardı 🤣
joyfulmom Sessiz_oyuncu hahaha evet benim saçlarımı da almış gider ayak 😅 ve şaka gibi her yere sicmis temizlemek için evi tüm döktüm fon perdenin arasında bir tane daha yarasa çıktı kafayı yicem
joyfulmom Selimikomom ahahha 😂 saçlarıma beraber Tahtalı köyü boyladi ama şaka gibi bir tane daha çıktı evden