Cansu_0606 Kızlar merhabalar hayırlı ramazanlar . Ben doğum yapali dört ay oldu ve son bir aydır saçım çok fazla dökülüyor kan verdim ve demir vitaminim çok düşmüş bir de cildiye doktoru bemiks bepanthen ve evingen verdi kullanan var mı bunları kızlar
Melis1706 Cansu_0606 3 aydan sonra basliyor bana solgar b12 yi onermislerdi ama alamadim argan yahi almistim sampuan icine kattjm o azaltmisti