3 buçuk aylık bebegim var 40 im çıkınca cok az adet oldum 28 gun sonra yine ayni sekilde adet oldum ama cok değil hatta günlük ped ile gecirdim. Simdi adet günüm 5 gun gecti hamile olma ihtimalim var mi yoksa emzirdigim için normal bir gecikme olabilir mi