Çocuğum ilk kez birini yabancıladi o da doktorumuz oldu. Kendini parcalarcasina ağladı, doktorun söylediği şeyleri pek dinleyememekle birlikte, duyduklarımı da şimdi zihnimde toparlayamiyorum. Çocuğum 5 ay11 günlük. Ek gıdaya başlayabilirsin dedi, yoğurt ve mesela dedi. Onu haşla bunu haşla falan demedi, 3 gün kuralı falan demedi.. Şuan bilmiyorum ne yapacagimi