Ervasmom Cuma günü 2 ay aşısını yaptırmaya gideceğiz İki gün sonra da şehir dışına yolculuğumuz var Sizler de bu aşı Ateş yaptı mı süreç nasıl ilerledi çok mu ağır atlatılıyor?
Melis1706 Ervasmom Asi olduktan hemen sonra calpol verdim 6 saat sonra tekrar verdim kolundan agrisi vardi cunku cok aglamisti ic cekip cekip atesi beklemedim uyudu genelde rahat gecirdim
Yalpp Ervasmom bizde hiç bir etki yapmadı hatta huysuzluk bile yapmadı iki çocuğum var ikiside aynı geçirdi gene koluna dikkat edin üstüne falan yaptırmayın inşallah kolay atlatir 🙏🙏
Mimmosumm Bizde ateş yapmadı hemşire ağrı kesici ver demişti tylol vardı eve gelince verdim çok şükür rahat atlattık