Asellinaaltun Kızlar siz hangi gaz ilacını kulanıyorsunuz metsil kulanan var mı aranızda işe yarıyor mu ?
Ervasmom Hemsirebianne Sab simplex kullaniyoruz. Ben agrisioldukca vermistim etkisi olmamıştı. Meger duzenli kullanım gerekiyormuş. Bebegim 2 aylik Doktorumuz günde 4 defa 10 damla dedi. Yeni dogdugu donemde gunde 2 defa 10 damla veriyorduk