Selimikomom EsraUmut biz kimden kaçıyorduk anne izliyorum ben 5. Bölümdeyim aşırı sarıyor tavsiye ederim
EsraUmut Thedespott Vis a Vis izliyordum da sonunu az çok tahmin edebiliyorum o yüzden bıraktım izlemeyi ilk sezonda :) diğerine de bakıcam teşekkür ederim
EsraUmut @Haydinn @Selimikomom Evet duydum bı kaç kişiden bı bakarım sararsa devam ederim teşekkür ederim 💙
Thedespott EsraUmut hee sezonu ayrı şok yaşadım çok sevdim sense 8 ise bilim kurgu sevmeyenlere bile sevdiriyor
LaraCroft EsraUmut maid, gözcü, emily in paris, anna with an a, you, black mirror, sense 8 aklıma gelenler