Dondurmalikahve ben geçen sene 30 martta davayı çekişmeli olarak açtım . Dilekçe aşaması bittikten sonra kasım ayında ön inceleme oldu ona avukat gelmene gerek yok dedi. Gitmedim zaten. Karşı taraf avukatıyla beraber katıldılar. Daha sonra Ocak ayında benim şahitlerim dinlendi ailemle gittik hakim ne bana ne karşı tarafa soru dahi sormadı. Mart ayında karşı tarafın şahitleri dinlendi ona da gitmedim. Haftaya tekrar duruşma var karar aşaması ona da gitmeyeceğim. Avukatım gitmemi gerek görmüyor zaten gitmek de istemiyorum. Bulunduğunuz ilin yoğunluğuna göre tarihler değişiyor yani .