Kızım 8 aylık ve bi kaç aydır bizimle uyuyor kendi beşiğinde koyduğum zaman çok zor uyuyor bebeğim emerek uyunayı seviyor ama buda beni çok yoruyor :(Uyku eğitimini kaç ayda verdiniz ?Gecikmişmiyim acaba ?🥺Ve en kötüsü emzik de istemiyo aliştiramadık memeyi emzik yaptı.
Beslenmesine gelince püreler çorbalar yapıyorum ara öğunler falan ama kaç öğün kaç defa olmalı bilemiyorum yani iştahlı bir bebek bazen ama hiç ağzını açmıyor yemek zamanı. Bilgisi tecrubesi olan anne varsa nasıl alıştıra bilirim kendi yatağına ve beslenmesi hakkında yazarsanız 🙏