dilarakilic Hanımlar merhaba, 47 günlük bebeğim kakasını yaparken bağırarak ağlıyor. Poposu da kıpkırmızı olmuş durumda. Bu durumda olan var mı? Ne yapmam lazım? Lütfen yardımcı olun bütün gün ağlıyor kaka yapana kadar hiç susmuyor 😭
DrkAyz dilarakilic pişik olmuş büyük ihtimal kakasını yaparkende canı acıdığı için ağlıyor olabilir makat kısmına krem ya da vazelin sürerseniz daha kolay yapar ama pişiğin neden oluştuğunu bulmanız lazım önce bez yapmış olabilir büyük ihtimal
DrkAyz dilarakilic popo kaslarından olabilir o zaman kuzum daha çok minik oldukları için zorlanıyorlar arada kulak pamuğuna zeytin yağı sürüp çok az bastırmadan poposuna dairesel bı şekilde masaj yaparsan çok kolay çıkarıyor ☺️
dilarakilic DrkAyz bu benim ilk anneliğim de pek bilgim yok, bu dediğinizi her gün yapsam olur mu yani alışkanlık yapmasın sonra
menek16 dilarakilic alıskanlık yapar hiç bi doktor da önermez popoyu kesinlikle uyarmayın pişiğin çözümünü bulup takip edin durum devam ederse makat darlıgına baktırabilirsiniz geçmiş olsun