Merhaba arkadaşlar 2 buçuk aylık kızım bir kaç gündür kabızlığı var günde bir defa zorla yapıyor bronşit oldu buhar tedavisi uyguluyoruz bugün altını açtığımda koyu yeşil kaka yapıyordu biraz yapmasını bekledim az az yaptı sarı oldu tekrar korkmaya gerek var mı