AsyaMYk Ateşi 37.2 çıkıyor duş aldırdım calpol verdim dik sık burnunu temizliyorum ama başka ne yapmalıyım anneler
cemreninannesi_ AsyaMYk bu kadar 🤷🏼♀️ çok geçmiş olsun 🙏🏻 sık sık burnunu temizlemeye devam edin biz de aynılarını yapıyoruz bir de emziriyor iseniz bol bol emzirin 🙏🏻
Kokoshbaby AsyaMYk genizi tikaliysa burnunu acmaniza rağmen nefes almakta xorlaniyorsaniz doktorunuzla knusup hava verebilirsiniz günde 4 kere 2 günde birseyi kalmıyor 6 aydan buyuksede ıhlamur kaynatıp sogutun icirin iyi gelecektir
Hamzaninannesi1411 Kokoshbaby benim oğlum da 9 aylık olmak üzere 1 haftadır grip geçmedi. Dediginiz gibi ıhlamur kaynattım biberonuna koyup verdim yarım yamalak içti doktora gitti antibiyotik verdi burnunu temizlediler ama halâ geçmedi 😪
AsyaMYk Kokoshbaby 4 aylık henüz yok burnunu temizliyorum rahatlıyor baya ama teşekkür ederim sağolun yinede
Kokoshbaby Hamzaninannesi1411 cok gecmis olsun dediğim gbi hava kullanmayı deneyin doktorunuza danışarak 2 günde düzelecektir bnm oglum a enfeksiyonu war dediler cok şükür hiriltisi falan bununla gitti