Prensesssannesiiii Dün bi post açmıştım baya söyleyen oldu. Kaç aylıkken verdiniz bebeğe kimyon tohumunu gazı olmaması için
Barlasmothers Prensesssannesiiii şuan 42 günlük canım dün ilk defa 1 çay kaşığı verdim çünkü bebeğim çok gazlı ve çok gaz damlası kullandım bir yarar görmedim ama kimyon çayı az da olsa işe yaradı
Srpapatya Prensesssannesiiii 2 aylıktı çay kaşığıyla kızıma verdim bende bir bardak içerdim her gün canım tohumu kaynatirken içine anason da at bebeği rahatlatir
Vina3 Prensesssannesiiii geçen gün çaresizlikten verdim o kadar çok kustu ve kaka yaptı ki korkudan bir daha asla denemem böyle şeyler
Prensesssannesiiii Barlasmothers 35 günlük olduk biz de versem mi emin değilim ya geceleri gazdan uyuyamıyor
Barlasmothers Prensesssannesiiii yarım çay kaşığı vermeyi dene canım ama emzirmeden veya mamasını vermeden önce
Srpapatya Prensesssannesiiii benim bebeğim pramatur bir bebek 40 gün küvezde kaldı eve geldiğinde 2.300 şu kilosu 2.5 aylıkken falan vermiştim 3.5 şu verdiğimde kilosu