Oykunil Kırklareli de yaşıyorum bayramda bizde 16 aylık olucaz uzun kollu orta kalınlıkta bir sweat aldım. Sonbaharda giyemezse de giyemesin ne yapayım. Geçen sene ramazan bayramında deli dehşet soğuktu hava ki bu sene geçen seneden 10 gün önce olacak bayram. Ben kısa kol giyilecek kafat sıcak olacağını asla düşünmüyorum.