Pin_55 Arkadaşlar klasik pozisyonda emzirirken kendini sürekli yukarı doğru atıyor nefes nefese kalıyor emmek için sonra ağlıyor . Bende ter içinde kalıyorum çok yoruyor beni emzirirken . Böyle durum yaşayan var mı
Deletedmom_79 Pin_55 ters beşik pozisyonunda ve birazda kendinizi arkaya vererek akışı yavaşlatıp emzirin
Dogacelik Pin_55 burnu kapaniyor olabilir yada sut tazyikli geliyor olabilir. Yatarak emzirmek rahat oluyordu bizde.
Pin_55 Bir-prens-annesiii 3 aylık . Kendini yukarı doğru atıyor mesela soldan emerken sola doğru gömüyor kendini
Pin_55 Emmek için nefes nefese kalıyor ..yani akış hızlı olsa zor yutar o şekilde olmuyor . Burnunu kontrol de ediyorum