Enfall Psikoloji okudum çocuk psikolojisi ve gelişimi alanına da özel ilgim var. Sizinle bazı bilgileri paylaşmak isterim. Öncelikle bebeğinizin velisi siz olmalısınız, babanne hala amca değil eğitimi anne baba vermeli. Çocukların 36 aya kadar ekran görmesi beyin gelişimini çok olumsuz etkiliyor hatta fizyolojik gelişimini de. DEHB çok yaygınlaştı, çocuk dikkatini hiçbir şeye veremiyor beyni ekrandan uyuşmuş oldugu için normal zamanda da beyin fonksiyonlarını tam olarak kullanamıyor. Okul hayatı berbat gidiyor, büyüdüğünde sosyal ilişkileri de aynı şekilde olumsuz oluyor, evliliği dahi başarısız oluyor. Benim kızım 3.5 yaşında biz 3.5 senedir akşamları tv izlemeyi unuttuk, bu çok zevk mi veriyor bize hayır, biz de akşamları dizi izleyip cips yemeyi isteriz rahatlamak için ama çocuk öncelikli geliyor. Nasıl ki çocuğun açken sen doyamazsin aynen öyle. Fazla ekrana maruz kalması duygusal açlık olustuyor, midesini düşünüp diğer gelişimlerini arkaya atamazsınız. Hepsi bir bütün, beslenme, oyun oynama, aktif olma. Oyun oynaması çocuğun beyin gelişimine en faydalı şey ama oyun yerine oturup ekrana bakiyor hem bedensel gelişimi duruyor hem beyinsel. Lütfen buna çok dikkat edin.