Elifelifelif Bebeğim 12 günlük. Hastanede silikon göğüs ucuna başladım fakat şimdi kendi göğsümü tutmakta zorlanıyor ve ağlıyor istemiyor. Silikonu nasıl bıraktınız benimle aynı durumda olan var mı ?
Mamaaaaa Elifelifelif Daha çok küçük bence uğraşmayın tutması zor olabilir benimde göğsüm çok yara oldu diye kendi isteğimle kullandım 2 aylık falandı bıraktırdım kavrayacak duruma gelmedikleri sürece zor oluyor bebişi üzmeye gerek yok ama biraz toparlaninca ara ara deneyebilirsin birde denerken kahverengi kısmı tutup direk ağzına bırakın
gbdl23 Elifelifelif bebeğim iki aylık bir ay kuvezde biberona alıştığı için süt satmaktan mahvolmuştum daha sonra silikon göğüs ucunu keşfettim güzelce emiyor süt sagmakla da uğraşmıyorum yeter ki emsin de silikon filan farketmez bence daha erken biraz daha bekleyin uyku sersemi olduklarında birde çok aç olduklarında göğüs ucunu tutuyorlar bi deneyin 🌸
slkmsncemile Elifelifelif bende meme ucunu alamadığı için göğüs ucu kullandım. Önceleri memeyi emerken ortasında ucundan çıkartıp ağzına verdim. Geceleri uçla emzirme yeni devam ettim. Sabah tamamen bırakmaya başladı. Sonra geceleri de öyle yapmaya başladım sonra vazgeçti.
Gamzeweylul 3 Ay kullandım 1 kerede vermiycem dedim ağlaya ağlaya emdi hemen unuttu bebeğinizin emme gücüne bakın eger çenesi kuvvetli değilse emsin zararı yok ucun
Elifelifelif Gamzeweylul 3. Ayda bırakabildiniz yani silikon ucu. Bu da güzel bir şey bi de bırakırız inşallah
Elifelifelif gbdl23 çok açken deniyorum ağlarken kendini kaybediyor istediği gibi meme ucunu tutamayınca 😢
gbdl23 Elifelifelif meme ucunuzu çekebilmesi için biraz daha güçlensin bekleyin isterseniz zorlayınca da olmaz insAllah zamanı gelince bıraktırabiliriz
Elifelifelif slkmsncemile biraz daha zamanımız var o zaman en azından ağzı biraz daha büyüsün bebişin
slkmsncemile Elifelifelif yani bunun için zaman olarak emme refleksi nasıl buna bakmanız yeterli bence.