Bebegimveben_ Merhaba bebeğim 7 bucuk aylık ek gıdayı güzel alıyor fakat mama içmek istemiyor doktoruma danıştım o da boşver mama içmesin çok elzem değil dedi ama benim içim rahat etmiyor. Bu durumu yaşayanlar var mı?
KumsalDerya Bebegimveben_ ek gıdaya geçen bebek mama reddi yapıyor benim bebekdede oldu yemek türü ilk zamanlar yedi sonra bıraktı cici bebe veriyorum ek gıda yemiyo