Selamlar güzel anneler♥️ ilk defa böyle bir post açıyorum, fikirlerinize çok ihtiyacım var. Benim güzel bir işim var ama uzaktan çalışma şansım var. Eşimin düzenli bir işi yok iş kurmak istiyoruz. İstanbulun her şeyinden bıktık, 3 aylık bebeğimiz var ve kaçıp gitmek istiyoruz. Şu an oğlumla annem ilgileniyor ve sadece bu değil ben annesine ailesine çok düşkün biriyim. Gitmek istiyorum ama ailemiz arkadaşlarımız olmadan zorlanır mıyız? Ya da bebeğime yardımcı abla/bakıcı alsam sizce zararlı mı olur gelişimi için? Bir de büyük şehirdeki imkanlar küçük şehirlerde olmuyor tabii ki, çocuğum güzel yetişir mi? Benim işim yoğun 8-5 bilgisayar başındayım. Her gün kaçıp gitmeyi konuşuyoruz ama hep korkuyoruz.. ailesinden uzak yaşayan, karı-koca çalışanlar deneyimlerinizi paylaşır mısınız? 🥹