Biranne1302 İki defa ağır mastit oldum pazartesi de akşam acillik oldum doktor apse olmuş dedi şuan antibiyotik kullanıyorum ağrı yanma yok ama hala gögsümde sertlik var sütün akışını engellermi o sertlik azalma yaparmı mastit yaşayan var mı
Sapsikanne Biranne1302 taş gibi olmuştu kıpıkırmızydı iki gece titredim ateşten ama antibiyotik kullanmaya başlayınca çabuk geçiyor merak etmeyin