Baharkokulum kusura bakmayın yeni gördüm yazdığınızı. Biraz koşturmaca içindeyiz de. Kadıköy de boğa ya yakınım. Yaz için şehir dışında bulunacağız. Onun dışında sürekli olarak bu civarlardayım. Ben şu an çalışmıyorum. Evlenmeden önce mali müşavirlik bürosunda çalışıyordum. Biraz uzağa taşınınca oldum ev hanımı 😅🤷♀️ oğlumun adı Devrim. İlk çocuğum. Debelene Debelene anneliği öğreniyorum 🤗💃