irinasofia İyi akşamlar arkadaslar duşakabinim camlı çok leke tutuyor asperox fln denedim ama pek etkili olmadı ne önerirsiniz
irinasofia -Cedric denedim bugün cidden ovalamadan sadece silmeyle pırıl pırıl oldu duacinim sağol tekrardan
-Cedric irinasofia hayır bekletmiyorum . Cama döküyorum bezle ovalıyorum sonra suyla duruluyorum . Kuru bez kullanmaya bile gerek kalmıyor. Eğer tek başına işe yaramazsa yumoş çamaşır yumuşatıcısı ile bulaşık parlatıcısını birlikte uygulayın . Sonuç efsane
Nimess57 irinasofia aynen sorma yaa ben her banyodan sonra çekçekle çekiyorum suyu hiç değilse biraz idare ediyor işte 2 3 gün kadar falan 😂
Serife00 En son yağlı kağıtla sileni gördüm dün ıslatıp elinde sıkıyordu yağlı kağıdı sonra ovalıyordu camı ve gerçekten de kireçler geçti :)
Uffsananebeslk irinasofia Geçen gün internette bir fenomende gördüm. Mutfakta kullandığımız yağlı kağıt var ya, onunla kuru bir sekilde camı ve duş başlığını sildi tertemiz oldu gözlerime inanamadım bi dene istersen