Kızlar şimdi ilk gebeliğim çok şükür prensesim doğdu 1 ay 15 günlük olduk spiral hakkında pek bilgim yok çoğu kişi adetliyken gideceksin diyor ama 6 ay hatta 1 yıl hasta olmayanlar var eğer bende hasta olmazsam spiral takarlar mı ? İlk sorum bu bi diğer konu ise nasıl takılıyor kaç saat yada kaç dakika sürüyor çeşitleri var mı ve en en önemlisi canım çok tatlı benim ve çok acıtıyor mu ? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi acaba 😇🥰