Sevda_4742 bebeğin 1 aylıksa 1 numarayı kullanabilirsin 1 numara 0-6 oluyor 2 numara mama da 6-9 oluyor yanlış mama alıp bebeğine vermeye kalkma hastaneye kaldırırsın bebeğini bişey olur sakın 2 numara kullanma paketlerine dikkat et bebeğin kaç aylıksa ona uygun mama al araştır