Sizin bebişinizde emme alt değişme işlemi bitince uykuya dalıp tam beşiğe koyunca ağlamaya mızmızlanmaya başlıyor mu 🙄 normalde çok ağlamaz en son böyle bağıra bağıra içli içli doğumunda ağladı, sonrası hep mızmız şeklinde bi ağlamaydı. Tam beşiğe yatırıyorum mızmızlanıyor tekrar emmek istiyor tekrar alıyorum emziriyorum böylelikle bi kısır döngü oluyor ve bi saati geçiyor süremiz daha 9 günlüğüz :) kaynanamda her ağladığında alma çocuğun ağlamayada ihtiyacı var ağlasın ciğerleri gelişsin felan tarzı şeyler dedi. Bi deneyim dedim yatırdım beşiğine ilk 5 dk bi ağladı böyle yeni doğmuş gibi bağıra bağıra az durdu 5 dk sonra tekrar ağladı sonra kendiliğinden uyudu. Ama doğru mu yaptım yanlış mı bilmiyorum, eşimde bence yanlış çocuğun bi sıkıntısı olmasa ağlamaz felan diyor, benim gibi yapan var mı aranızda acaba :(