Dün akşam koltuktan yüz üstü düştü iki karışlık bi mesafe herşey bianda oldu hemen kaldırdım ağladı doktorunu aradık kusmasına falan bakın dedi anlattı takip edin 24 saat dedi ona göre bakalım tomografiye sokmak istemiyorum zararlı dedi 4.5 aylık bebeğim yeni emzirdiğim için çok az üstüme süt kustu sonra bişey olmadı herşey aynıydı hareketleri uykusu herşey normaldi ama şimdi yine yeni emzirmiştin yani 40 dk falan plmuştur evin içinde kucağımda gezdiriyodum karnından tutarak bastırdığjm için mi kustu bilmiyorum kucağımdayken kustu yere fışkırarak mı görmedim ama yani bilmiyorum paniğim şu an dünden beri ömrümden ömür gitti kendimi asla affedemiyoehm yerdeki görüntüsü aklımdan çıkmıyo ağlamaktan helak oldum bide yanındaydım ya nasıl düştü anlamadım şimdi napıcam bilmiyoeum tomografide zararlı dedi kusması normal bi kusmamı değil mi doktoru arıcam söylicem baksınlar istiyorum içim rahat değil iyi değilim hiç