4242g aslında yemediği isabetli olmuş çünkü evolviada maltodekstrin kullanılıyor yani bir çeşit glikoz şurubu. forumda bakıyorum çoğu anne aptamil kullanıyor bir antihippçi tayfa var sürekli hipp toplatılıyor hipp şöyle hipp böyle yorumları okuyorum. Aslında birer kutu alıp denemekten başka çare yok ben evolvia hariç bütün mamaların 1 numarasını denedim. Sonuç hippten başkasını yemedi oğlum. Formül mama serüvenini hipple başladım ve öyle görünüyor ki onunla da bitireceğim