Fatmanur41 Anneler selam bebeğim 3.aya girdi sütüm yetmediği için mama veriyorum 60cc çok rahat içiyo emzirdikten sonra veriyosam 40 yapıyorum 3 aylık bebek kaç cc mama içer sizler nasıl yapıyosunuz
Melis1706 Fatmanur41 Her bebegin icme kapasitesi farklidir uyandiginda 60 cc iciyordu benim kizim o zamanlar uyumasina yakin yine 60 cc yapiyordum o kadar yapin zaten isterse yine aglar egerki fazla gelirse diliyle iter
Sare_nuhaninannesi_05 Fatmanur41 Canım eğer bebeğin Bebelac Gold kullanıyor ise mamanın hemen yan tarafında ayına göre kaç CC kullanacağı yazıyor eğer yazmıyorsa 100-120 arası olabilir
Katya5 Fatmanur41 benim bebeğim de 3 ay 5 günluk 150 ye kadar içiyor rahatlıkla mamayı sadece gece veriyorum sütüm eskisi kadar yok bu aralar gece dinlenince sabaha kadar doluyor gündüz emziyorum gecede mama veriyorum böyle düzen oturtuk hem gece Güzelce oda uyuyor bende inşallah düzenimiz bozulmaz
Fatmanur41 Sare_nuhaninannesi_05 hipp kullanıyorum onda da yazıyo kaç aylık kaç cc verilmeli şu an dediğin gibi 100cc fakan yazıyo ama çatlar çocuk onu içerse ya😂 5700dü en son doktor biraz fazla olduğunu söyledi hatta bilemedim bende
Sare_nuhaninannesi_05 Fatmanur41 ben 120-100 bazen 80-90 arası veriyorum 5.100 kilosu sağlık ocağındaki hemşire gayet normal dedi yani benim de mama ölçüm net olmuyor çok aç ise 100 belki pofuduk bebekler🤣
Melis1706 Fatmanur41 ben artik sadece mamaya dondum emmiyordu sagimda cok yapamadim gelen gidenim bitmiyordu
Oykum___123 Fatmanur41 3 aylık kontrolunde baslattı 100 cc ye 5370 gr dı, suan 4 aylık bılmıyorum suan ,
Fatmanur41 Katya5 benim bebeğim hel 60 içer dün 80 yapayım dedim o fazla olan 20 ccyi dışarı fışkırttı sağolsun😂 her bebek farklı olabilir mi acaba ya kafam çok karışık
Katya5 Fatmanur41 olabilir bebeğin iştahina bağlidir bence bende 90 a kadar yapıyordum yükseltiyim dedim yedi bidah yükseltin yine yedi böyle devamm yedikçe yükselticem
Oykum___123 Ozgeoyku birazda dogum kılosuyla alakalı bence o aylarda , 2860 dogmustu daha sonra dustu sonra tekrar 3. Ayda o kıloya ulaştı bence normal