Arkadaşlar 22 günlük kızım var, sürekli emmek istiyor emdikçe kusuyor ve kustukça yine emmek istiyor ve gün içinde özellikle nerdeyse hiç uyumuyor böyle bir kısır döngü içindeyim. Kusması normal demişti doktor ama her emdiğini kusması da çok normal gelmiyor. Benzer durumu yaşayan var mı ?