Serifemete Kızlar Molfix kullaniyoruz ama daha 40. Günden yetisemiyoruz beze 2 numaraya geçtik bile sanırım 3 alacağım bı dahakini. Molfixe benzeyen ve ya başka bir bez kullanıp memnun kalanınız var mı acaba
E-urey Serifemete bende molfix kullanıyorum kızıma evet numaraları hızlı geçtik bizde kızım yaklaşık 5 aylık nerdeyse son bir aydır 4 numara kullanıyorum ben
Alparslan616161 Serifemete e bebek mavi paket baby me mükemmel bez 100 tanesi 300 TL ama 5 numara tabi bu indirime de giriyor sürekli
Sare_nuhaninannesi_05 Serifemete doğduğundan bu yana önlem botanik özlü bezi kullanıyorum sızdırma vs gibi bir durum söz konusu değil bebeğim 2 ay 1 günlük 2 numara kullanıyoruz uzun zamandır boyutları ve kalitesi gayet iyi sürekli olarak numara değiştirmek zorunda kalmiyorsunuz
Asel_suna Serifemete indirime girdikçe takip et canım bende molfix kullanıyorum sleepy ve baby turco yla hemen hemen aynı fiyata alıyorum ki ikisinide denedim birisi pişik yaptı diğeri sızdırma molfix e geri döndüm şu an n11 den 5 numarasını 112 sini 280 küsüre aldm
tekbasimabakiyorum Serifemete Molfix çok rezalet, benim bebeğime pişik yapıyor. Göbeğine değen kısmı bile pişik yapmış lanet bez. Benim size önerim e bebek’in kendi bezi. Hem uygun hem kaliteli. Sleepy ve onu kullanıyorum şu anda
Serifemete Bı bakayım Molfix kullanıyorum dogudugundan beri bende bezi degisrttirirsem pişik yapar korkusu var
Totoroo Sleepy bio natural kullanıyorum çok memnunum, son zamanlarda bulamadım bezi internetten sipariş ettim pnun yerine narural kullandım oda iyiydi. Prima kullandık birde başka bez bilmiyorum.
Damla29 Serifemete yetişemiyoruz dann kastınız nedir paradan dolayımı eğer ki dışardan pahalıya alıyorsanız trend yolda saatlik indirime giriyor hatta bugün bi ara girdi tanesi 2 liraya gelmişti 4 no molfx kadar kalıbı büyük bez yok bi çok bez markası denedim
Serifemete Damla29 para olarak. Alıyorum ne çabuk bitiyor anlamıyorum bile. Gerçi büyüdükçe kaka çiş azaliyor diyorlar ama bilemiyorum napacagimi takip ederim teşekkürler caiim
PoMomyy Serifemete Migros’un minies bebek bezini gece takıyorum 12 13 saat sonra bezini alıyorum sıfır sızma
Damla29 Serifemete rica ederim yani mesela bimin a 101 n bezi ile aynı paraya geliyor indirimli aldıgında ben o yüzden kovalıyorum öyle alıp kenara koyuyorum yoksa başa çıkılmaz
Musabnannesi Serifemete şaşırıcaksınız belki ama a101 bezi molfixe çok benziyor taşırma pişik vs yapmıyor kaliteli bi bez 🌸 molfix kullanan biri olarak sleepy denedim çok taşma sorunu yaşadım ve pişik en iyisi molfix ama a101 bezine geçen indirimli denk geldim 70 tanesi 156 tlydi tabi 5 numarası şans vermenizi tavsiye ederim 🌸
Serifemete Musabnannesi yani alyim bı deniyim pişik olursa kullanmam artık naoayim aslında etraftan üç beş deneme imkanı olsa keşke 😂
Musabnannesi Serifemete a101 de 20 li şekilde satılıyor veya 10 lu çok küçük sayılarda satılıyor ve uygun deneyin pişman olmazsınız inşallah 🌸