Liiii 1 yasında bebeğim var cok düşük B12 ile demir imiz ne yedirebilirm desteklemek için fikirlerinize ihtiyacım var kızlar
kremalipatatess Liiii neler yaptınız. Bugün bizim de b12 ve demir çok düşük çıktı. İğne yazdı kasa enjekte edilecek dedi yarım doz gün aşırı. Demir Şurubu verdi.1 yaşında benim de bebeğim
Liiii kremalipatatess biz ağız yoluylA veriyorum sırıngaya cekip cok düşük o zaman sizin ki doktorumuz iğne vurulmasını önermedi ya da bizimki cok düşük o yüzden ağız yolu dedi tam hatırlamıyorum 😓 2 hafta sonra kontrole gidicez 3 tüpü kullandım demiri de sabah akşam 9 damla veriyorum
Liiii Cimcikbasan hiç bir sey gemiyor cok nadir oda bir yemek kaşığı falan canı isterse hep memedeyiz