10 ay 11 günlük bebeğim var şu bir aydır hiç bişey yediremiyorum çok iştahsız zar zor meyve püresi yiyor çorba vs bişe yemiyor asla itekliyor ağzını kitliyor bu durumda beni çok üzüyor ac diye düşünüyorum sürekli emmek istyor sadce diş çıkartyo bitane dişimiz çıktı acaba ondan mı bilmiyorum ama bir ay oldu yani asla istemiyor yemek yemek önceden de iştahsız dı ama gene de yiyor du bu kadar değildi sonradan açılmışdı iştahı gayet güzel yiyordu bu bir aydır yediremiyorum napmam lazm sizce emmekle doyar mı veya iştah açıcı şurup felan varmıdır