minik1mucize Yarin 1. Ayımız doluyor hepatit b aşımızın 2.dozunu olacagiz ve kalca ultrasonumuz var. Kizlar aşının yan etkileri var mi neler bekliyor bizi 🙄 birde kalca usg si 2. Ay oluyor diyorlar kafam karisti oyle mii? Simdiden tesekkurler♥️
Gundogdu minik1mucize benim bebegim de yan etki olmsdi canim kalça ultrasonda tam 2.ayimda yaptirdim ama illa 2.aydami yapılıyor bilmiyorum
Snlevrn minik1mucize olacaginiz asida herhangi bir belirti yasanmiyor cnm zaten yarin vururlarken size soyleyeceklerdir bir belirti beklemediklerini bizde yarin 2. Ay asilarimizi yaptiracagiz iste onda belirti beklediklerinden daha asi vurulmadan doktorumuz ates dusurucuyu yazdi bize kalca ultrasyonuda ilk 3 ay icerisinde yapilmali kesin su ay diye bir sarti yok bizim oda yarin 😣😣
LINDAMAY minik1mucize açının yan etkisi olmadı ve kolay geçti. İkimci ayda verem aşısı zorluyor biraz. Kalça ultrasonu da birinci ayda yapıldı normal çıktı şükür. Ama seninkine çıkık derlerse korkma bez bağlarken iki tane bez bağla diyorlar alçı yapamayacakları için bez bacakların ayrık durmasını sağlıyor ve düzeliyor arkadaşım yaşadı bu durumu.
Busralp minik1mucize Aşınin yan etkileri yok aşı kagidinda da yaziyo ates falan yapmaz diye kalca ultrasyonunu 36 gunĺukken cekildik
minik1mucize ozdenarda Gundogdu degisiyormus canim bende ogrendim simdi. Yan etki olmamasina sevindimm. Tesekkur ediyorum allah bebisine saglik versin♥️
_07cinarhsn Asi da benim bebeğim e de bişey olmadı bizde 1 buçuk aylık olduk ama daha yaptırmadım kalça seysini cumaya randevu aldım hirilti için o zaman sorcam bende 2.ayında yapılır demişler di hastaneden çıkarken ama
minik1mucize _07cinarhsn nasil bi hirilti? Evet canim banada cevremdekiler oyle dedi demek ki bazi hastaneler 1.ayda yapiyor
minik1mucize Snlevrn yaaa insallah en az etkiyle atlatirsiniz sizde canimm insallah cok rahat gecer 🙏 umarim kalca ultrasonunuda sorunsuz bi sekilde atlatiriz. Tesekkur ediyorum allahim saglik versin bebisine♥️
minik1mucize LINDAMAY Yaa ciddi misin. Zaten deli gibi pimpirikliyim insallah bizimde bir problem cikmaz 🙏 aşı rahat gececekse sevindim zaten yeterince uykusuz ve huysuzuz. cok tesekkur ederim canim allahim bebislerimize saglik versin🥰
_07cinarhsn minik1mucize emerken emzik ve meme de bazen hirilti yapıyor belinde hissettim bi ara canm onun için gidicem bi
minik1mucize _07cinarhsn bizdede vardi ya hafif nezle olduk burnu tikaniyodu ondan oluyomus insallah bi sey yoktur canimm ♥️
_07cinarhsn minik1mucize saol canım her zaman değil de a4ada yapıyor yin3de gidicem ama nolur nolmaz inşallah bis3y yoktur 🌹🥰
ayazasaf minik1mucize 1. Ay aşısının yan etkisi en fazla huzursuzluk olur ilaç vs kullanmayın kalça ultrasonunuda bizim doktorumuz 3. Ayda yaptırdı. Bazen küçükken açılar farklı görünebiliyor biraz büyüsün öyle yapalım dedi gereksiz tedaviyle uğraşılmasın diye çok şükğr bit sorun çıkmadı 2 gün önce yaptırdık