Merv07 Merhaba yıllardır aynı doktora gıdıyorum dogumdan 3 ay sonra kontrole gıderken hedıye almayı dusunuyorum ne almalıyım siz aldınız mı kızlar bı fikir
Deletedmom_68 Merv07 Ben olduğum yerin meşhur peynir ve helvasını götürdüm. Viski alacaktım ama param yoktu o zaman o kadar🤣
S2022 Merv07 biz 1 hafta sonraki kontrolde çikolata götrdük,he almasamda olrdu ztn dünyann parasını ödedim hastnye
Busenurkartal-ha Sevde123 hangi şehir orası ben büyükşehir bile değil küçük şehirdeyim 20.000 verdim doğuma
Merv07 Busenurkartal-ha benm özel sıgortam karşıladı ama ödeseydımde dogum 10000 di Anadolu Hastanesı antalyada.
Evimamin031120 Busenurkartal-ha ne büyükşehirde yaşıyorum sezeryan doğuma bi gece yatak parası işe birlikte 8 bin verdim ne demek 20 bin 😳😳
Sevde123 Busenurkartal-ha 20 bin miii😱😱 napıyorlar çocuğu 9 ay taşıyıp doğurup mu teslim ediyorlar 🙄 ben 5 bini verince bile kırk kere düşündüm şehir hastanesine mi gitsem yazık günah bu kadar paraya dedim 😃 Mersindeyim
asrinhatasi Merv07 ben isimli termos yaptırdım. Bir de pakete çocuğumun doğumunda dağıttığım anahtarlıktan koymuştum.
biroglanannesii1 Merv07 Benim doktorum Meksikalıydı ona güzle tacolar yapıp götürmüştüm 😂😂 Oracıkta yemişti hepsini 😂😂
Ruzmil Merv07 Kalem ve çikolata yanında bebek hediyeliği de vermiştim. Nazımı niyazımı başkası olsa çekmezdi bence paraya rağmen. Pimpirikli ana problemi 😹