Merhaba 6 aylık bebeğim yanında olmama rağmen. Koltuktan düştü. Koltuk yüksekliği 2.5 karış kadar. Doktoruna götürdüm hemen. Çok yüksek olmadığı keyfi yerinde olduğu ve herhangi bir yerinde bişey olmadığı için tomografi istemedi takip edelim dedi. Düştükten 3 saat sonra mama yedirdim. Mamadan sonra belli aralıkta kustu. Yani fışkırır tarzda değildi parça parça kustu. Normalde de kusan bir bebek ama benim içim rahat etmedi. Ne yapsam çok kötü hissediyorum. Kusma olmamalı demi