Mylovelovemom Kizlar kaçincı ayda kullanmaya başladınız, ve kaçinci aya kadar sizi idare etti bilgi verir misiniz?
Mikayla Mylovelovemom bebeğim doğmadan mamaroo almıştım. İlk ıkı ay hıc sevmedi. Şimdi 5 aylığız bayılıyor onda sallanmaya. Evde işim olunca koyuyorum ona hem sallanıyor hemde donencesi ile oyalanıyor. 2. Ayda gittiğim yere taşımak için babyjön aldım çokta memnunum elim ayağım. Kahvaltı ederken mutfaga goturuyorum salonda oynamadığı zamanlar hep babyjön de . Aksamları ve gundüz uykularını onda uyuyor. Mesela şu an anne evındeyız nereye gıtsem goturuyorum