_kizimveannesi29 pasaklisinkukuli valla en çok çocuğum için harcarim. Kendim için çok çok nadir alırım.🥲🥰
pasaklisinkukuli _kizimveannesi29 ona da almıyorum çok bişey cünkü heemn küçülüyor kıyafetleri az ve öz alıyom büyüdükçe alıyom oyuncak da sayılı alıyorum değersizleşiyor çok olunca
Deletedmom_68 pasaklisinkukuli yeme içme ve oğlumun kıyafetleri benim para vermeye kıyamadığım şeyler de var olan şeyler yani mesela nevresim takımı değiştirip durmam elimdekini korumaya çalışırım gibi
pasaklisinkukuli Deletedmom_68 evet ya gecen bir post gördüm almadığınıza pişman oldugunuz şeylrr gibi herkes tencere seti falan yazmış trncere setine de üzülmem ya eve eşya almaya kıyamıyom ben
Saafie pasaklisinkukuli Kıyafete para harcıyorum , kızım olduğundan beri onada çok kıyafet alıyorum ☺️
KumsalDerya pasaklisinkukuli zayıflama ürünlerine yatırdım şimdide güzellik merkezine yazıldım zayıflamaya 5bin TL bekarlıkda kiayfet makyaja çok harcadım şimdi bebeğime çok harcıyorum ama en çok zayıflamaya harcadım 😁😁😁😁
pasaklisinkukuli KumsalDerya makyaj yapmayı biliyosan süper ben hiç anlamıyorum ya eyeliner bile çekemiyorum
Deletedmom_68 pasaklisinkukuli evet ev eşyası hakikatten fuzuli geliyor. çaydanlığım akıtıyo çayın yarısı bardağa yarısı bangoya dökülüyor ama değiştirmiyorum kıyamıyorum para vermeye hdhdhhsks
adastra pasaklisinkukuli Evet ama 2-3 yılda bir filan alıyorum öyle sürekli çanta almıyorum alınca da kaliteli alıyorum 😊
Deletedmom_875 Kızıma harcıyoruz. Kiyafetler yürüme arkadasi bayramlik falan derken. Sonrasında mutfak alisverisi
anestod pasaklisinkukuli nasıl bir şey kesti çok merak ettim. Şuanda aniden bir kuaför açma perisi geldi bana 😀 ya da ben kaş bıyık ağda saç kesimi kendim evde yaptığım için kuaför fiyatlarından haberim yok 😀
Cicisler pasaklisinkukuli okadarsa vermen bi kesime. Cumartesi saç boyattım 1500 TL şimdi içime sinmedi tekrar boyatcam haftasonu
Senibidasanaelikopteryokbuson pasaklisinkukuli kendıme cocuklara eve kendım ıcın genelde pantolon yada elbıseye ayakkabıya verıyorum cantaya asla para yatırmam 😂
KumsalDerya pasaklisinkukuli Bende eylenir sürmeyi bilmiyorum far ruj simli şeyler surerdim yüzüme ama evlendikten sonra doğru düzgün yapmıyorum ipek kirpik var tek bende pek anlamki😁😁😁
papatyam-34 pasaklisinkukuli Kıyafete çok para harcarım 🙈 Oğluma özellikle daha çok harcıyorum tutamıyorum kendimi beğendiğimi hemen alıyorum 🙊