@“Mervekstk”#p25261634Meme+mama kullanıyordum ve çok gazlı bir bebekti.Bir çok damla kullandım ve kim yon çayı nane çayı yaptım verdim bir çayı,karnına zeytin yağı ya da kantaron yağıyla masaj yaptım mendili ısıtıp karnına koydum böyle böyle geçirdik çok şükür o günleri.Mama da Aptamil de gaz yaptı şimdi Bebelac Gold veriyorum çok şükür gaz yapmıyor.