Zynp 15-20.haftalar aradi buyuk ataklardan malesef bebeklerin huyu degisebiliyor, tahmini dogum haftasina gore hesaplayip atak haftasini takip ediyorum, benim kizim masallahi var aslinda uysal biz bebek ama 3aydir gece 2-6arasi gaz sancisi yuzunden uyanir surekli ikinir sancisi olmasa deliksiz uyur ,insallah gececek diye bekliyoruz,gerci buseferde dis cikarir yine biseyler cikar mutlaka 😁napalim boyle boyle buyuyecekler canlari sagolsun 🙏🏻