Sevgili anneler 11 günlük bebeğim 5 gündür klinik sepsis nedeniyle yoğun bakımda yatıyor kaç gündür sadece 5 dakika görebiliyordum bugün şükür emzirme için aldılar beni çok mutlu oldum evladımi kucağıma alabildim yarın kan kültürü testi çıkacak ona göre taburcu olacağız bebeğim biraz salıyor kendini her gittiğim de hemşireler bana hep böyle miydi diyorlar vücudunu çok salıyor diyorlar ama benim çocuğum zaten sarılık ve enfeksiyonu var düzgün beslenemedi anca kendine gelebildi yinede sabahtan beri içimi kemiriyor topuk kanından falan kimse aramadı ama onların ima ettiği gibi acaba bir kas problemi mi var sizin bebekler nasıl yani daha 11 günlük ama yinede vücudunu tutabilmesi mi lazım çok moralim bozuldu