Melissadgnn benimde oğlum var 1 yaşında rahat hamile kalmıştım, ama adet düzensizliğim başladı doktora gittim ve pko olduğumu söyledi emzirdgim için ilaç veremeyeceğini söyledi o şekilde kaldı. Bilmiyorum yani ne olacak bende bekliyim, bu arada bende 24 yaşındayım