Kızım gece 3 gibi inlemeye başladı uyurken açıktı sandım mama yaptım baktım yaniyor soydum ateş düşürücü verdim biraz oynadık uyudu gün içinde birkaç kez daha çıktı şimdi az önce iyiydi şimdi yine yanıyor. Ateş düşürücü verdim ibu fort soydum zibinla duruyor kucağımda çok mayışık yapmam gereken başka bişey varmı kucağımda yatsa bişey olurmu yüzünü yıkadım soğuk suyla şuan kucağımda çok halsiz duruyor dişi çıktı alttan sanırım ondan