Merhaba anneler ben iki ay önce doğum yaptım o günden beri ciddi kabızlık çekiyorum yemeklerden olmadığına eminim sürekli sıvı tüketimine dikkat ediyorum ama hiç düzelmedi ve afedersiniz doğum yaptigimdan beri dışkı rengi simsiyah bunu yaşayan yada bi önerisi olan var mi