edafmo Kızlar sezeryan olalı 2 ay oldu, öncesinde hep ağda yapıyordum. Şimdi korktuğumdan gilette Venüs kullandım. Tekrar ağdaya dönmek istiyorum ama erken mi? 2 ay geçti üzerinden, ağda yapsam bi sorum olur mu acaba😪
S-oy edafmo çok geç olmadan dönün bence çünkü bende sezeryan doğum yaptım ve korktum ağda yapmadım 2 yıl oluyor geçen yaz denedim ağda ve alamadım canım çok yandı ve hep artık jilet ile temizlemek zorunda kaldım kıl kökleriniz kalınlaşmadan ağdaya dönün