Merhaba anneler tecrübesizim her şeyini merak ediyorum. Bebeğim 13 günlük 2 gündür gündüz nerdeyse hiç gözünğ açmıyor ben uyandırıyorum emiyo uyumaya devam ediyor akşam saatlerinde de tamamen uyanıyor sabaha kadar uyumuyor ve gece sürekli emmek istiyor normal mi acaba bu kadar uyuması gündüzler