Bebeğim bugün 2. Ay aşılarını oldu 1 tane koldan 2 tane bacaktan bebeğim gazlı bir bebek şimdi bacaklarını karnına çekmek isterken baya etini kıstırmışım gibi ağlıyor aşıdan dolayı diye düşünüyorum bacaklarına ağrı mı yaptı hareket ettiremiyorum başınıza geldi mi böyle bisey anneler birde kızarıklık oluştu bacağında