Kızlar 3 buçuk aylık bir kızım var. İlk baslarda arabada uyuyordu emerken. Yaklaşık bir buçuk aydır aydır hiç bir şekilde dışarıda durmuyor.
Kolik bir bebek bazen gaz sancıları oluyor. İlk başta denk geldi heralde dışarıda diye düşündük. Sonra emin oldum.
Evde hiçbir şeyi yokken misafirliğe gitmek için arabaya bindik çığlık atıp saatlerce ağladı gittimiz yerde.
Ardından aşıya götürdük aynı sekilde arabaya bindiğimiz an ağlamaya başladı ve hiç susmadı.
Bugünde çıkmak zorunda kaldm aynı şekilde 10 dakika arabada emdi . Uyanınca kriz geçirdi yine .. ne yapacağımı şaşırdım artık. Zaten evde de sürekli ağlak ve mız mız. Ama dışarı çıkınca o kadar çok ağlıyor ki hiç susmadan .sesi kısılcak sandım. Tıkanıyor nefessiz kalıyor. Ne yapabilirim. Nasıl geçer.