Arkadaşlar Allah aşkına 2 yaşına girip yaşayan var mı normal mi memeyi bıraktık hep memede uyuyordu 1 hafta oldu ilk 2 3 gün arabada uyuttuk gecede piş pişle bir şekilde uykuya döndü şuan çok fena ne gece ne gündüz uyku yok 2 saat uyuyor uyanıyor uyku yok gece 2 falan 24 saate sadece 6 saat uyumuş öncedeyse memede zor uyurdu zaten şimdi zaten bayılıyor yatacağımız odaya gittiği anda ağlamaya başlıyor zıplıyor kaçıyor gidiyor napıcamı şaşırdım biri lütfen tecrübe ettik şu kadar zamanda düzelir desin