Damlanr Kızlar bebeğim 4 aylık az önce farkettim sağ bacağının alt kısmında açık renk lekeler oluşmuş yarın doktora götüreceğim endişelenmelimiyim
Damlanr iremsmom saolun sizede geçmiş olsun çok şükür artmadı leke rengi aynı kaldı 4 ayrı doktora sordum hepsi önemsiz leke dedi boyutu ve çokluğu önemliymiş boyutları ufaktı bizimkinin
iremsmom Damlanr teşekkür ederim bende bugün 3 Farklı doktora gösterdim önemsiz leke dedi ama cildiye doktoru çoğalırsa getir dedi sizinki çoğaldı mı