İlk kızımda haftalık kilo hesaplıyordum. Psikolojim bozulmuştu. Pis bez sayıp duruyodum.
Çocuk keyfi yerinde sıkıntı yok ama ben doymadi işte az kilo almış diye aglaniyordum. Simdi bakiyorumda çok kötülük yapmışım kendime. Çünkü bu gerçekten yıpratıcı bir süreç.
- Çocuğum oldu. İnan aşıdan aşıya tartiliyor söylenen rakamı duymak bile istemiyorum. Çünkü biliyorum çocuk doyuyor. Ağlamıyor keyfi yerinde. Aç çocuk kendini belli eder zaten.
Ben ilk cocugumda aman sütüm az aman az kilo almış diye diye sütümu azalttığıma inanıyorum.
Kafalar ne kadar rahat süt o kadar çok.